fredag 1 juni 2012

Jag på Liseberg ;)

Igår var det ju dags för Liseberg med klassen :) 
Jag hade ju mina tankar om att nu skulle jag minsann åka MASSOR av grejer!! Man måste ju passa på när man blir bjuden på åkband! 
Men nu var det så att jag återigen fick inse att jag börjar bli gammal, haha ;)
Visst åkte jag -hela tre åk! Tycker jag var modig ändå! Förr åkte jag precis allt, inget var för otäckt... Men jag ska säga att nu tyckte jag det var lite läskigt! Inledde med Balder, urkul, men ja, den var läskig, sedan blev det bergbanan som jag alltid tyckt var kul, som jag nu tyckte var rätt tråkig. Avslutade med Kanonen, den är rolig! Hade gärna åkt mer egentligen, men jag ville strosa runt lite med, och jag hade inte så mycket tid på mig, hade ju biljettiden på bilen att passa. Så hade det inte vart för den så hade jag åkt mer och utmanat mina "åldersrädslor" :) Jag ska säga att till och med AtmosFear lockade lite! Hade jag haft tiden så hade det nog blivit den med! Nu är jag rätt taggad för att åka dit igen, vill åka lite till!! Hoppas det blir en sväng dit i sommar! Jag lyckades ta hem en stjärnvinst med, två kilo kexchoklad släpade jag runt på ;) Har gett bort det mesta, två kilo är lite väl mycket även för en godisgris som mig ;) 

Hur som helst, gårdagen var absolut lyckad, en trevlig eftermiddag, kul att göra något med klassen, snart är det ju dags att skiljas åt... fasiken, jag kommer verkligen att sakna ett gäng av dem!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar