lördag 2 juni 2012

God Morgon!!

Här tar man inte sovmorgon minsann! Klev ur sängen tio över sju i morse, och var på absolut bästa humöret! Det kan man väl säga är en bra start på dagen!
Har vart ute hos katterna, gett Solweig sin mat, hon är så duktig, har skippat nappflaskan helt nu, nu äter hon allt från fat :) Det som är lite tråkigt är att mina älskade bonuskissar åker hem idag, men de är ju inte långt borta, så det går väl bra ändå då :) Men jag är helt otroligt kär i lilla Solweig, en av de charmigaste små kissarna jag stött på! Antar att det blir lite speciellt när de matas för hand när de växer upp, relationen stärkt otroligt!!
Mina tre här inne går runt och kuttrar, har stoppat i Beata och Doris var sitt p-piller, det verkar börja lugna sig, det är skönt ;) 
Planerna för dagen förutom att kissarna åker hem är att jag ska försöka börja rensa bland ölandstokarna, nu är det mer gräs och tistlar än de stackars buskar som egentligen ska vara där, sedan fortsätter dagen med att vi ska börja sätta staket till sommarhagen (kul, gillar att banka ner stolpar :) ) och ikväll blir det grillfest i stallet, eller ja inte i stallet just men ni fattar ;) Tycker det känns som en alldeles utmärkt lördag!! Och att solen tittar fram är ju alltid trevligt det med :) Hoppas ni andra får en himla fin lördag ni med!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar