torsdag 16 augusti 2012

Det finns en mening med allt.

Så är det, och även detta med att min operation blev inställd. För i morse vaknade jag med en förkylning. Och då hade de inte velat operera knät antar jag ändå. 
Vad jag nu ska göra den närmsta veckan beror väl på hur glatt knät är, får göra det knät vill göra helt enkelt. Ska bli underbart att komma igång med skolan, jag tänker ju inte med knät, så det ska nog gå fint, bara jag får sova på nätterna. Måste få rutiner i min vardag, och få lite att göra!!
Och som sagt, om jag bara kunde få reda på när operationen kommer att bli av så känns det som att man ska kunna planera lite bättre, nu hängdes ju allt ut i luften igen. Seeegt... Jaja, bara det blir gjort, och knät bli lagat (helst i kombination med att inte missa för mycket i skolan) så ska nog allt bli bra minsann. Men att bara kunna släppa detta med operationen under tiden är svårt, så det kan hända att ni får dras med tjatet om detta ett tag till ;) Hoppas ni står ut!!

Jag vill rida!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar