måndag 6 augusti 2012

Jag kan knappt fatta det... helt otroligt...

JAG HAR KOMMIT IN PÅ SJUKSKÖTERSKELINJEN!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kan inte riktigt fatta det, men det är sant!! Jag har kollat antagningssidan både en, två och tre gånger extra och måste nog kolla en gång till strax, men det står allt "ANTAGEN" efter mitt val :) 
Så jag kan numera säga att jag i höst kommer att vara sjuksköterskestudent i Göteborg och tre år framöver :')
Mitt förstaval, sjuksköterska i Borås är jag reserv på fortfarande, och om det skulle bli en plats där blir det där istället, det är mer praktiskt i och med resvägen. Men blir det inte så så gör det inget!! (Var alldeles nu inne och kollade igen, jodå, det stämmer fortfarande, jag har kommit in ;) )
Ni kan inte fatta hur glad jag är!!!! 
Så glad SÅ GLAD!!!


6 kommentarer:

  1. Vi är också jätteglada att du har kommit in. Haha hästen är för häftig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla <3
      Ja visst är hon!! KRAM!!!

      Radera
  2. Grattis! Gud vad roligt :D

    sv, nej! Det hoppas jag inte, tydligen hade han en rörelsestörning i bakbenen och pålagringar fram. han var tydligen utdömd innan han kom till ridskolan. så jag hoppas verkligen inte hon sålt honom till försäljningsstallet! Har varit där och nja inte ställe jag skulle köpa/lämna/häst..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emma!!

      Jag skickar pm till dig via FB!
      Kram!

      Radera
  3. ÅH! vad kul att du skall bli sjuksköterska:) GRATTIS!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jill!!! Hoppas verkligen att det är lika kul som jag tror att det är!! :)

      Radera