måndag 13 augusti 2012

Som hämtat ur en inredningstidning ;)

Det var ju ett tag sedan gästrummet blev klart, men jag har inte fått tagit några bilder på det med möbler i. Och det har tagit tid att få upp något på väggarna, först i veckan som gick kom första tavlan upp, man ska inte stressa, inte bra för hälsan ;) Visst blev det bra?? Jag är så otroligt nöjd, jag älskar rummet!! Det enda som stör mig är att lampskärmen i taket är grå... Hade helst fått vara i någon beige nyans. Men nu fanns bara denna (i min prisklass) och när det är mörkt ute så ser den ganska beige ut ;)
Passade på att ta första fotot med, och jag själv kan nog tycka att fotot väl ändå skulle kunna platsa i en inredningstidning, eller vad tycker ni? ;) 

Älskar att Beata och Doris ligger så gott på gästsängen, lite synd bara att Sunny inte var ett dugg intresserad av att vara fotomodell för en stund!

4 kommentarer:

  1. Jättemysigt! Vilken smart säng/soffa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Har även rummet som mitt "kontor", i andra änden står en sekretär, hur praktiskt som helst! Soffan g¨år även att dra ut så att det blir en dubbelsäng, inte en sån som man hamnar på golvet när man bäddat, utan det blir som en riktig säng, älskar den!!

      Radera