lördag 4 augusti 2012

Fina pållarna!!

Igår var jag med Gunilla på volten, hon jobbade Descarada från marken, jag höll Minerva. Det måste ju vara jättetråkigt för Minerva att inte få göra något, så det minsta vi kan erbjuda är att hon får vara med ute på volten även om det inte blir något jobb där för henne. Passar ju bra för mig nu när jag själv inte kan göra så mycket ändå... Så de två skadade stod i mitten och diskuterade livet ;) Jag passade ändå på att fota lite med, känner på mig att det kommer att bli många foton på dessa två vita fina damer i framtiden!
Descarada fick lite ledarskapsträning, hon svarade jättebra på det! Hon har behövt tagga ner lite, så fokus låg på avslappning och respekt, det gick kanon! Hon var till och med så avslappnad mot slutet att hon valde att lägga sig ner och rulla i linan. Inte så ofta man lyckas med det!
Bjuder på några bilder från gårdagen :)




Lite nöjd var Minerva i alla fall med att stå parkerad med mig i mitten :)



Gunilla med sina fina hästar!!
Några fina bilder med de två skönheterna fick jag vara med på med :)

Är så lycklig för att jag har dessa två underbara!!
Tack Gunilla för det!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar