onsdag 29 augusti 2012

Jag blir GALEN!!!!!!

Stundtals tror jag att jag är på god väg att bli galen. Fullständigt!!! Det kliar nämligen nåt så sjukt mycket på mitt knä, så pass mycket att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen!!!
Det sitter ett stort förband på knät över op-såren, ca 15 cm i diameter, det är tjockt och det går inte att klia igenom på något sätt, och det kliar under varenda millimeter under detta... och det får inte tas av förrän stygnen ska tas och det är om drygt två veckor... Gha!!!! Skulle sååå gärna ta och riva av det nu i ren hysteri och klösa så mycket jag bara kan!!! Försöker hela tiden tänka på annat, men det är inte lätt...Skrubbar så gott det går runt om och även på, fast det egentligen inte gör så stor nytta...
Det gör naturligtvis ont fortfarande, men smärtan går ju att trubba av med värktabletterna. Men det är ju inget som biter på kliet!!! Jag kommer bli knäpp. Så är det. Knäpp kommer jag bli...

Tänker på nåt annat, tänker på nåt annat, tänker på nå... det kliar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar