lördag 18 augusti 2012

Hej lördag!!

Jag har en hel del jag har på gång som jag vill skriva om, men jag får inte riktigt ut orden, och ikväll orkar jag inte trassla med detta heller för den delen ;)
Vi är precis hemkomna från kalas, Farmor fyller 82 år idag, stort grattis farmor!!
Imorgon kan man väl säga att det är sista "lediga" dagen för mig, nästa vecka börjar nollningen, och jag ska försöka vara med på lite av de aktiviteterna, skulle vara bra att komma in i gemenskapen. Men knät får väl styra, jag har inte så mycket val till annat! Men som sagt, sista lediga, eller ja, ledig är väl fel, sjukskrivningen fortsätter ju ända fram till operationen, men jag ska se om jag kan pyssla lite med sånt jag inte kommer att hinna med så mycket framåt igenom! Tar jag bara det i min egna takt ska det nog gå fint, det blir väl jag och min pall ute i en rabatt, så vi snackar ju inte direkt några vilda påhitt här inte ;)
Tänker dessutom sova ut riktigt mycket, ska ta mig en rejäl sovmorgon! Om det går då vill säga, när man tänker så, så brukar i alla fall jag vara klarvaken tiiidigt.. Men eftersom jag inte sover på nätterna så kanske det kan funka denna gången ;) Vi får se! Ha det gott och hoppas att alla får en toppen lördagskväll!!

Grattis världens bästa farmor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar