söndag 19 augusti 2012

Hur får man bort rostfläckar från kläder???

Någon som har ett bra tips?? 
Har uppenbarligen satt mig rakt på nån rostfläck (om det nu är det, det enda jag kan tänka mig att det är..) med mina favvisshorts, som dessutom är ljusgrå... och det hjälpte inte att tvätta, provade diverse fläckborttagare, men nädå. Fläckarna satt så fint kvar!
Det tråkiga är bara att fläckarna är läskigt diarrégulaktiga, och sitter ju riktigt taskigt till, så det ser ut som att jag skitit ner mig om jag har på mig dom... Knappt så jag ens kan med att ha dem i stallet, dom är ju pinsamma!!Men vill ju inte slänga dom, de är ju så goa att ha på sig!
Så den som har tips på hur jag kan få bort detta får gärna dela med sig!!! 

Hästarna lär ju skratta gott åt mig om jag dyker upp i mina diarréshorts ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar