fredag 24 januari 2014

Det finns hopp :)

Har jagat enhetschefer större delen av eftermiddagen (det är typ en djungel) så jag skulle kunna få adresser att skicka min ansökan för sommarjobb till. 
Jag har inte fått tag på alla jag vill, men ett gäng i alla fall, och en avdelning har redan bokat en tid för intervju!! På onsdag ska jag till stroke-enheten på Mölndals sjukhus :) Så roligt!! Och en med annan avdelning ska jag boka tid med på måndag när jag fått mitt schema för praktiken (börjar min praktik på Åby vårdcentral på måndag)., och det är på strokeavdelningen på Östra :) 
Har även fått tag på akuten på Östra, och fått skicka min ansökan dit. Mölndals akut har fått en med. Väntar på att få tag på chefen för IVA på Östra, hittar inte mailadressen någonstans, så får försöka på måndag igen. Hade vart ett grymt ställe att vara på som förberedelse inför mitt drömyrke; ambulansen. Ska även skicka till min gamla praktikplats på ortopeden. Och så får vi se var mer för ställen jag skickar till. Har ju skickat en allmän ansökan till hela SU, så mina uppgifter finns ju att tillgå för alla avdelningar, men det är ju bra att visa att man finns, bra mycket större chans att få nåt man vill ha då :) 
Håll tummarna :)

Sommar=sommarjobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar