tisdag 7 januari 2014

I 10 timmar...

I 10 timmar idag, med bara korta avbrott för att inte bli helt tokig, och för att få i mig lite mat, har jag pluggat som en galning. 
Men jag vet inte om jag blivit nåt klokare. Imorgon måste jag in på ett seminarium på skolan annars får det bli plugg. Råplugg. På torsdag blir det plugg med en klasskompis på skolan, tentan ska klaras. För på fredag är tentan OCH examinationen av grupparbetet (väldigt bra planerat, tack för det), det vill säga att jag ska vara inläst på två helt olika saker, och eftersom det alltid blandas in en hel del nervositet från min sida i båda dessa momenten så blir det inte det lättaste att genomföra. Men det ska få en ärlig chans att bli bra. Så jag fortsätter en stund till med pluggandet. Eller s¨går jag och lägger mig och kan gå upp tidigare och plugga imorgon bitti innan jag måste åka. Hejaheja. 

Behöver vår... sol och energi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar