fredag 10 januari 2014

Och jag gör det igen!!

Och igen!!
Vad?? Tentan såklart. Känslan säger att det inte gick bra alls idag, så jag kommer att få göra om den igen. För en femte gång. Jag så ser verkligheten ut... Suck. 
Men men, examinationen i morse gick bra i alla fall. Har svårt att tänka mig att vi inte blir godkända på den. 
Nu tar jag en välbehövlig helg, inget plugg alls, vägrar!! Ska bara göra det som faller mig in!!
Börjar med stallet imorgon bitti, dags att motionera Descarada som blivit odräglig dessa tre dagarna jag vart hemma och pluggat järnet. NU ska vi igång! Blir nog lite jobb vid hand i morgon till att börja med, hon behöver komma ner på jorden lite. Och på söndag blir det nog en promenad till ridskolan, dags att vänja in dom vid nya ridbanor!!
Och så ska jag testa kameran mer, det ska bil kul det med!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar