onsdag 8 januari 2014

Hejhej


Smiter ifrån plugget lite och smiter in här. Måste ha en paus!! 
Ska jag vara helt ärlig vet jag inte om jag kommer att kunna få godkänt på denna tentan trots all möda jag lägger ner, det är liksom för mycket på en gång, det blir bara en otrolig röra i mitt huvud. Men men , tar jag den inte nu så SKA JAG GÖRA DET NÄSTA GÅNG. Men vill klara den nu. Så pluggar lite till...

Längtar till på fredag em, då är jag tillfälligt fri, över helgen i alla fall. Mitt mellan två terminer då, och både examination och tenta är gjorda för denna gången. Åh, vad jag ska njuta av min lediga helg!!! Ska göra sååå mycket ;) Så det så. Men nu, nu blir det att läsa lite till.


2 kommentarer:

  1. Klart du kommer klara det! Heja dig! Kram:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta Jill!! Förmiddagen gick riktigt bra, eftermiddagen gick... ja, mindre bra... Men men...
      Kram :)

      Radera