måndag 20 januari 2014

Jobbdjungel!!

Sommarjobb... Söker som en tok!!
Har suttit så gott som hela eftermiddagen och kvällen och filat på ett brev att skicka till olika enhetschefer på sjukhusen i Göteborg, och när det väl var klart kunde jag inte hitta några mailadresser. Till nån. Men skam den som ger sig, har hittat telefonnummer, så det blir till att ringa dem, så jag kan få deras mailadresser...
Men har även fyllt i en allmän ansökan för hela Sahlgrenska, det tog sin lilla tid, har ju liksom an väldans massa gamla anställningar att fylla i och så vidare. Och komma ihåg och leta upp dem, ja, det har tagit sin lilla tid. Men nu är det gjort. Bara hoppas att nån fastnar för mig :) Men som sagt, ska skicka till enhetschefer med, så att jag vet att de avdelningar jag verkligen skulle vilja jobba på för min ansökan :) SÅ, ja, min vecka kommer att bestå av att ringa folk helt enkelt :)

Snart är sommaren här och då ska det jobbas!! Förhoppningsvis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar