tisdag 14 januari 2014

Som balsam för själen

Kvällens stund i stallet var verkligen guld värd!!
Både Descarada och Minerva var helt lugna och tillfreds, de var så nöjda och glada med allt! Helt avslappnade och det var bara en sån ro i stallet!! Det var bara vår lille bus-Svennis som tyckte att just bus var roligare än att vara sådär löjligt rofylld som tanterna ;) Störtsköne lille skrutt!!
Hur som helst, vi tog en promenad med hästarna och det var helt underbart!! De var så nöjda, och stämningen var så go! 
I dag var alltså en sån där otrolig hämta-energi-dag hos hästarna. 
Igår fick båda tanterna massage, vilket verkligen dragit igång lugn-och-ro-hormonerna. Mer massage åt dom!! Ska erkänna att jag skäms en del, det är första gången Descarada fått en helkroppsmassage hos oss, fasen, jag får göra det oftare, jag gick ju inte den utbildningen för att bara inte massera nåt mer. Är väl lite som "skomakarn's barn"... Men jaja, jag har inte några hållbara handleder längre, så det är mycket därför hästmassagen ligger på hyllan. Men ibland så!!

Denna stunden i stallet var verkligen vad jag behövde nu, Det är mycket på gång, och jag behöver all energi jag kan få!!

Hjärtat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar