tisdag 21 januari 2014

K-k-k-kaaaallt...

Nu minsann... kylan är här igen. Och jag fryser ända in i märgen.
Är måttligt förtjust i detta... Men inte så mycket att göra åt, bara att gilla läget och packa på sig mer kläder.
Och hoppas på att våren kommer snaaart!!!

I övrigt vill jag bara passa på att tipsa om nåt vansinnigt gott som jag hittade idag. Köpte en cantaloup melon som jag delade i små bitar, skivade en banan och till det la jag til en klick med kesella kvarg med apelsinsmak, och jisses vad gott det var!!! Om ni inte smakat på den kesellasorten så gör det, den var hur god som helst! Tror att det kan bli en till sån skål ikväll ;) Mums!!

Vill ha värme!!!

2 kommentarer:

  1. Det lät gott, ska prova detta, köpa imorron och försöka få han smaka på detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är värt ett försök i alla fall ;) Om inte annat kommer du gilla det, det är görgott!!

      Radera