lördag 18 januari 2014

Jag har idétorka.

Jag vet inte vad jag ska skriva. 
Faktiskt inte om vad jag ska skriva, för jag har massor som jag kan få fram, men jag får inte fram hur jag ska skriva det. Det är för tillfället trögt att få fram vad jag tycker och tänker i text, så därför blir det många vardagsinlägg. Förhoppningsvis ska dessa senaste nämnda kompletteras med mycket mer nya bilder, började ju igår med det, och även med mina tankar-inlägg. De senare är ju en slags blandning av åsikter, funderingar och just tankar. Och det kommer. Men så länge hoppas jag att ni orkar hänga med i min vardag. Även om den kanske inte ter sig så omväxlande. Men håll ut, jag lovar att det ska bli bättre variation, bara min förmåga till att formulera mig vaknat igen. 

Inte nån vidare välkomponerad bild, men jag älskar känslan som den ger!! Första soliga dagen på länge dessutom... typ första i år tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar