söndag 12 januari 2014

Och nu kom vintern!

Jisses vad kallt det är. Fast det är bara -3 minus, men man är ju inte van...
Det har hunnit med att regna, hagla, snöa och storma lite, bara under förmiddagen. När jag släppte ut hästarna vid sju var det rätt ok, men sen så... Jag som tänkte vara ute och fota massor idag!!
Det blev istället sova på soffan till elva, tillbaka till stallet, vi bestämde oss för att sprattelhästarna skulle få vila, kändes inte direkt hälsosamt att ta och ge sig ut med dem när de var på ett sånt humör samtidigt som det snöar på tvären. Så jag gav mig hem när stallet var klart och gav mig i kast med all tvätt, den högen har vuxit sig väldigt stor... Och nu i eftermiddag så tittade solen fram, hur gött var inte det?? Så var ute i fem minuter med kameran, det finns ju inte så jättemycket att fota just nu, och så frös jag som bara den. Men testat lite fick jag gjort! 
Ska faktiskt ägna kvällen åt foto, har en hel del som är kvar från tidig höst och framåt som ska sorteras och läggas in på minne. Så, jag kommer att ha en kul kväll!! Hinner med detta allt för sällan. Men nu så! Nice :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar