måndag 29 augusti 2011

Borde gått och lagt mig för länge sen...

Fattar inte varför jag inte går och lägger mig i tid? För det hade ju vart bra mycket bättre än att sitta här och uggla... Men nu är jag här, och vad gör jag för nytta? Inte nån nytta för fem öre ;) Har visserligen gått igenom en del bilder, och det var trevligt :) Kom på med att jag glömt att skriva om ridpassen med Ville, så det ska jag försöka komma ihåg i morgon :)
Nä, nu ska jag gå och dejta kudden, till och med katterna har somnat, Beata och Sunny hos Christian på övervåningen tror jag, och Doris på teven, dags att fånga henne nu, hon börjar kana ner, sovandes, lilla tösen!
Så, God natt alla, vi synes i morgon!


Vackre Pirat!

1 kommentar:

  1. SV: Ja vi har en del fantastiska ridvägar. Tyvärr har några av dem försvunnit då vi måste passera en äng för att komma över till ridstigarna, och vi får inte rida på ängen längre :( Men vi gör det i smyg ändå, hehe

    SvaraRadera