torsdag 11 augusti 2011

Oj, så trötter!

Ytterligare en dag som gått i ett.
Härligt visserligen, men en förkylning har gett sig på mig, så jag känner mig inte tipptopp. Men vad sjutton, så länge jag orkar stå upp så!
Ridit tre hästar idag, Började med Ville, grym häst, men han var inte helt nöjd med att jag satte lite mer press på honom idag, så han studsade lite på bakbenen. Men skärpte sig sedan. Pumba blev näste häst, eller ja, ponny. Trevlig lite prick det där! Och sedan Aramis, jisses vad rolig han var, hur många år sedan som helst jag red honom, så duktig han kan vara!
Efter allt var klart i stallet så var det bara hem för att röja upp, dammsuga, städa toaletten och sånt. Sen gav jag mig och satte mig i soffan... Nu är det dags för att gå och slänga sig i sängen, i morgon följer en sista dag innan helgen på ridskolan i samma tempo det vart tidigare i veckan... så god natt!!


Jag gör som Sunny, går och lägger mig, go'natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar