fredag 26 augusti 2011

Jösses, vad segt....

Idag är jag på ett riktigt, riktigt uselt humör.
Sådana dagar har väl alla, man kan inte alltid vara glad och uppåt, och måste man han någon anledning? Nej. I alla fall har inte jag det idag.
Hela dagen är seg, och jag vill bara gå och dra täcket över huvudet. Men det kan jag icke, måste åka till jobbet om en stund, och får inte åka hem förrän i morgon kl 17. Suck.
Jag har retat mig på det mesta idag, från det jag gick upp tills nu. Känns inte som humöret kommer att ändra sig heller...
Hade dock en trevlig stund i morse på ridskolan, red Ville (gjorde det igår med, tänkte berätta lite mer om det i morgon), och det gick rätt bra kändes det som! Erika red med, på Yellow, plus en praktikant på Sotis. Mamma var snäll och kom upp och fotade lite, fotona i sig blev bra, men jag ställde in kameran innan åt mamma, och jag missade lite väl mycket med ljuset, så fotona blev tvärmörka. Jag är ett redigt klantarsel. Suck.
Fick då ytterligare en sak att reta mig på när jag kom hem... Bilderna var så pass mörka att det var svårt att ljusa upp dem på ett hyggligt sätt utan att de blir alldeles för gryniga.
Skit. Varför kollade jag inte mer noga? Sur.

Jaja, jag och mitt bittra humör får väl ta och packa ihop det som ska med till jobbet nu då. Har jag nån lust med det? Nej, vill hellre sitta i ett hörn i soffan och sura i flera timmar till.

Hoppas ni andra därute får en gladare start på helgen.


Från förra veckan!

1 kommentar: