onsdag 24 augusti 2011

Jag har tappat bort en dag...

För mig är det tisdag idag. Men det är ju onsdag... surt...
Men men, det stökar till det i mitt huvud att jobba 24-timmars pass, åka till jobbet på måndag eftermiddag, och hem från jobbet tisdag eftermiddag.
Det liksom inte klickar i mitt huvud ;)

Blev lite utflykt med mamma idag, passade på när vi båda var lediga. Vi kom visserligen inte så långt, men trevligt var det! Hamnade som längst bort i Borås, haha! Mötte upp pappa där och åt middag, han var inne på verkstad hela dagen med lastbilen. Kom hem med lite smågrejer, bl a en ny lampa till fönstret i sovrummet, guld med presentkort!

Tänkte att jag skulle fått gjort en massa nu såhär framåt kvällen, men icke... Blev lat ;) Visserligen har jag fått bakat två sockerkakor, inte dåligt det tycker jag!
Har en massa foton att gå igenom fortfarande, det går lite trögt just nu... får ta lite i taget! Bara att sätta fart! Så det gör jag väl nu då, så vi syns i morgon igen, tjing!!


Världens sötaste Doris, en tjej som har mycket att prata om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar