lördag 20 augusti 2011

Lite trötter!

Det har vart fullt ös i flera dagar nu, egentligen från i måndags förra veckan, med ett litet halsont-feberdäckad uppehåll på ett par dagar. Har faktiskt vart den mesta tiden på ridklubben, och jag trivs som fisken i vattnet. Så mycket jag ridit under dessa två veckor var det nog ett par år sedan jag gjorde. Och de flesta av gångerna har vart på Ville, hur kul som helst! Förra veckan var bara igångsättning, inget storjobb, men denna veckan har allvaret börjat, om än fortfarande något lugnt. Red lektion i torsdags kväll, igår och idag har jag och Eva ridit på egen hand, både Ville och Zonia behöver igång mer, Ville behöver komma in i systemet mer samt byggas upp, och jag har fått äran att hjälpa till där. Dessa tre dagarna har jag haft lite olika saker jag jobbat med, men eftersom jag in det närmsta ser dubbelt nu så tänkte jag att jag skriver lite om detta i morgon plus en lite mer närmare presentation av Ville-bus! :)

Nu tänker jag gå och lägga mig, tidig morgon väntar, ska försöka vara utvilad när klockan ringer i morgon bitti!


En trött bebis-Beata som somnat på rygg :) Sötnosen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar