lördag 13 augusti 2011

Skärpning!

Nu har jag hamnat i "detta har jag gjort idag" -träsket igen...
Jag har massor av tankar och funderingar att dela med mig av, men såhär framåt kvällen är jag alldeles för trött för att sätta mig och klottra ner dom här utan att det skulle bli för rörigt...
Så för att det ska lätt och uppdaterat, så har det bara blivit sådana här inlägg. Tycker själv att det kan vara trist att läsa bara sånt, såvida vardagen inte är väldigt varierande.

Får försöka ta tag i detta ;)
Hur som helst sitter jag här i soffan och ojar mig för mina skavsår och blåsor på mina fötter som jag fick efter att ha spenderat morgonen i gummistövlarna när vi gick runt och fodrade, vattnade och kollade till ridskolehästarna. Dock muttrar jag i min ensamhet, Christian är ute i mörkret och gräver ner buskar, hihi ;)
Nu ska jag i alla fall efter en lång dag ta och gå och lägga mig, ska bara gå ut och se hur det går för Christian först ;)


Jag och Bolero!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar