onsdag 30 maj 2012

Hyperpigga hästar!!

Idag blev det en tur på Minerva tillsammans med Julia och Kola :)
Hästarna var overkligt pigga, Minerva plockade fram sina absolut bästa "spanska steg" dagen till ära, jösses vilka knälyft hon lägger till med när hon är så här pigg!! Det var inte tal om så mycket skritt, det var ju tråkigt, så när hon inte fick trava taktade hon istället ;) Kola var jättepigg hon med, och båda hästarna var sååå lyckliga över att få komma ut i skogen och röra på sig! Lita galopp blev det allt, snacka om lyckliga pållar! Skönt att de får komma ut på turer med lite mer fart i nu efter att Kola har återhämtat sig så bra. 

I morgon blir det något helt annat, vi ska till Liseberg med klassen :) Det ska bli riktigt skoj, vi blir dessutom bjudna på åkband, så nu ska här åkas! Flera år sedan jag åkte en massa saker där! Vi ska vara där vid två, det är bra, då hinner jag hem och mata lilltjejen innan det är dags för att åka. Mamma kommer förbi här senare på em och tar hand om Solweig och de andra katterna, så jag kommer inte att behöva åka hem förrän till åtta-tiden. Längre än så lär jag nog ändå inte palla, får ju tänka på att jag börjar bli gammal, haha!!

Vackra hästen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar