måndag 26 augusti 2013

Börjat...

Första dagen idag då, terminen är igång. 
Och den första dagen var... helt urtrist. Det var en introduktion, en väldigt rörig sådan, fyra kursansvariga som ska samsas om att berätta om kursupplägget, det blev mer än rörigt. Men så brukar kursstarterna vara, så det ska nog bara bli bättre. Det är en tuff termin vi har framför oss. Fem examinationer. Ska nog reda sig. 
Avslutade dagen sedan med en tripp till Ullared med Liselott, som skulle storshoppa, fått en egen lägenhet :) Jag höll mig i skinnet, gick inte lös som jag egentligen skulle velat ;) Lite tvål och sånt bös blev det. Känner mig duktig ;) Nu ska jag snart sova, behöver vara pigg i morgon om jag ska fixa att sitta still och bara lyssna en hel dag i morgon... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar