lördag 17 augusti 2013

Längtar mer än någonsin!!

Nu när jag fått rida Descarada lite granna, och allt går än så länge bara framåt. Visst är jag medveten om att bakslag kan komma, men det är inte det man går och tänker på, det som finns i tankarna är vad nästa framsteg kommer att bli!
Vi måste dock lägga band på oss lite, för det får inte gå för fort fram, allt måste få ta sin tid!! 
Men nu är det så att jag längtar mer än någonsin, varje dag, efter att få komma upp på hästryggen!! Gamla ridtakter sitter i ;) En gång häst- och ridnörd, alltid häst- och ridnörd ;) Nu längtar jag inte bara efter att få rida en stund, ett riktigt ordentligt dressyrpass :) Men tills vi är där, även om det tar ett år eller två, så är jag alldeles utmärkt nöjd med att få rida dessa stunder och få vara med om alla underbara framsteg Descarada gör!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar