tisdag 20 augusti 2013

Rivstartat

Jojomen, nu är jag igång. Första tentan avklarad, jag hoppas och tror att den gick bra, vill inte göra om den igen!! Håll gärna en tumme för att det gått vägen :) På fredag är nästa tenta, symptomtenan, plockade fram alla papper som ska läsas på till den för ett par timmar sedan och höll på att bryta ihop, fattar inte att jag ska lyckas läsa in 140 A4-sidor tills på fredag... Läsa ska dem ska väl visserligen gå, men jag ska ju lära mig böset med... Får väl göra ett försök...
Egentligen börjar inte terminen förrän på måndag nästa vecka, men dessa tentor ska ju göras innan, så det känns som att allt redan är igång. Aja, får göra mitt bästa, annars är det bara att göra om, igen.


2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna och Gabriel och Issy håller tassarna för dig :)

    SvaraRadera