onsdag 28 augusti 2013

Väntar...

Just nu sitter jag och väntar på att ca 750 bilder ska laddas över till datorn från kameran. Det går ovanligt trögt, men snart kanske det ska vara klart. Var och fotade Ebba och Spice när de var i Ballasjön och plaskade runt. Och eftersom jag är ute efter att få så bra bilder som möjligt plaskade jag naturligtvis omkring i vattnet jag med ;) Inte mer än att jag vadade runt, men jag hade lätt kunnat badat jag med, det var grymt gott i vattnet!! 
Det ser så härligt ut att rida omkring i vattnet, det är hur längesedan som helst nu som jag gjorde det. Däremot har jag aldrig simmat med häst, det gjorde Ebba med Spice idag, såg ju underbart ut! Lite svajigt dock, när de kom in på grundare vatten och Ebba skulle upp på Spice's rygg igen kom hon bara halvvägs sedan var det tillbaka i plurret igen ;) Spice såg väldans lycklig ut över detta, haha ;)

Nu så, nu är bilderna fardigladdade, bjuder på ett smakprov, visst ser det härligt ut!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar