torsdag 8 augusti 2013

Superseeeeeg...

Jag har på fullaste allvar aldrig vart så trött efter en jobbnatt som idag. 
Visserligen blev det inte direkt någon vila innan jobbet igår kväll, det blev istället några timmar på akuten i Borås, där min farmor hamnade efter att haft lite hjärtkänningar. Hon blev inlagd på HIA, och efter det drog vi oss hemåt. Vi trodde hon skulle fått komma hem i eftermiddag, men sent idag fick vi veta att det med all sannolikhet blir i morgon istället. Aja, bara hon blir bra, så får det väl bli en extra natt på sjukhuset, även om jag helst sett att hon var hemma nu!!

Direkt efter jobbet i morse gick vi en kortispromenad med hästarna, det var skönt att komma ut, även om jag kände mig illamående av tröttheten... Hem sedan och la mig, kunde sova ungefär lika mycket som vanligt (knappt något), och väntade på att få höra när vi skulle få hämta farmor (så blev det ju inte tyvärr, men men...). Vi hade planerat att hämta spån till hästarna ikväll, men eftersom vi fick reda så sent hur det var med farmor blev det uppskjutet tills i morgon bitti. Ska bli skönt att få det gjort, för hästarnas skull. Man vet aldrig när det kommer att bli dags för dem att komma in nattetid. 
När vi hämtat det blir det en ridtur. Ska bli helt underbart, längtar!!

Älskade farmor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar