fredag 16 augusti 2013

Men lägg av bara...

Nu har jag klarat av länge utan att bli irriterad och arg, närmare tre somrar i rad, men nu tycker jag att det räcker. Det är en småsak egentligen, men ibland blir man grinig för ingenting. 
Nu till frågan varför jag är tvär; VARFÖR MÅSTE DET FINNAS DOM SOM SKA TUTA NÄR DE SER EN GOLFARE PÅ GOLFBANAN NÄR DE ÅKER FÖRBI??? VAD är det som är så roligt med det??
Till saken hör att jag är väldigt ljudkänslig, och i morse kände jag bara att jag inte orkar lyssna på allt tutande. Inte för att jag kan göra särskilt mycket åt det, men jag kan få vara irriterad på det i alla fall. För det är inte en om dagen som det åker folk förbi och hänger på tutan, det är ett otaligt gäng... Och jag gissar på att det kan störa en och annan golfare, och jag tycker synd om dom det faktiskt stör, speciellt de som står precis vid utslagen jämte vägen och ska slå, men det är en gång. Vi som bor jämte, får höra det där förbannade tutandet hela tiden. Det är i längden väldigt störande. Tycker jag i alla fall, så det så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar