torsdag 15 augusti 2013

Inte lägga av nu...

Även om jag egentligen inte vill erkänna det så kan en sketen gammal dator göra mig nervös... När jag skulle starta denna rackaren för en stund sedan gick det uppenbarligen totalsnett för den, det verkade som att alla installationer på den var borta, och den blinkade på rejält om det... Den blev galen och gick inte ens stänga av?? Fick dra ur sladden så den den fick göra en total nystart... 
Gick det bra?? Nja, sådär. 
I lite panik sitter jag nu och ser över bilder jag inte hunnit gå igenom, för att slänga över dem på pinneminne. Dem och allt annat jag mot förmodan inte sparat på annat sätt än här i datorn. Vill inte bli av med det jag har här på. Den funkar inte som den brukar, den hänger sig och konstrar, och jag blir mer nervös. 
Men jag får väl inse fakta... Den lever redan på övertid, händer det nåt med den nu är det väl inget att göra... Suck... Aja, bara jag har mina bilder och dokument sparade så får det väl bli som det blir. Den kanske hämtar sig tills i morgon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar