söndag 23 mars 2014

Åh, det var längesedan!!

Jag började dagen på ett alldeles förträffligt sätt, med en skogstur på finaste hästen!! 
Det var så längesedan nu som vi var ute och red i skogen, flera månader sedan, när vi har ridit har det vart på volten, annars har vi bara promenerat. Men nu kändes det som att det fick vara nog, och sadeln åkte på!!
Med stabilt sällskap av Gunilla och Minerva kom vi iväg, och det var så härligt!! Vi skrittade bara, och vi valde en klätterrunda, perfekt. Vädret var toppen och fåglarna kvittrade. Kunde inte blivit bättre!! 
Vi var fyra väldigt nöjda och glada som kom tillbaka till stallet, man kan väl säga att starten på denna dagen var perfekt :)

Skrev klart uppgiften under dagen och skickade in den ikväll, gött!! Så ett bra avslut blev det med :) Imorgon är jag ledig, och trots att jag borde påbörja en annan uppgift så ska jag ta det lite lugnt från det, en liten paus från skolarbete en dag är väl ok tycker jag!!
 

2 kommentarer:

  1. Härligt, toppendag har du haft förstår jag och uppgiften klar gött.

    SvaraRadera