tisdag 4 mars 2014

Första praktikdagen avklarad

Sådär, första dagen på psykiatrisk avdelning avklarad, och den gick väl bra. Inte mycket att göra, men det var ju första dagen. Hoppas på bättre framåt igenom.
I morgon väntar en ny dag där, ska åka hemifrån kvart över fem. Åh, vad jag älskar att åka buss, tar inte alls så lång tid extra än vad det gjort om jag tagit bilen. Bara närmare en timma extra... det är ju ingenting... Suck.

När jag kommer hem i morgon ska vi åka nästan direkt och förhoppningsvis hämta hem en ny tupp. >på närmare håll denna gången än när vi hämtade hönorna. Skönt. De hade tre stycken, så ska se vem som vi fastnar för och får följa med hem. Lägger störst vikt vid att den är snäll och frisk. Håll tummarna att vi hittar en som passar oss bra! Känns lite konstigt dock att hitta en ersättare till Sigge såhär snabbt, men det märktes i gruppen idag att det inte var riktigt samma ordning som innan. Hoppas på att hönorna är snälla mot nya tuppen med, så han känner sig välkommen.

Nä, nu går jag och lägger mig, så jag får lite sömn innan jag ska upp igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar