onsdag 12 december 2012

121212

En rubrik som ungefär alla andra satt idag, men vaddå, inte ska man avvika från mängden alldeles för mycket ;)
Nåt längre åsiktsinlägg orkar jag inte med, i morgon kanske? Idag har väl inte hänt så mycket, mer än att jag fått ont i halsen. Usch. Jaja., Föreläsning och grupparbete i skolan idag, helt ok med det med. Morgondagen bjuder på ytterligare en föreläsning, sedan är det helg för mig, eller ja, ska jobba både fredag och söndag.
Nästa vecka har vi två dagar i skolan, sedan jag vi jul"ledigt". Den så kallade ledigheten kommer innebära råplugg. Tenta efter jul. Och högst troligt omtenta på den vi gjorde nu. Det senaste tentatillfället innehöll två tentor, fick reda på att jag är godkänd på den ena, den lätta. Hur skönt som helst. Men på den andra är det inte en möjlighet att jag kan få godkänt, spelar ingen roll vad nån säger, jag vet det. Så det så. 

Ja, vi fick reda på praktikplatserna nästa termin idag med, och där drog jag nog en nitlott. Eller inte så, men detta ligger på en personlig nivå, kan ta det en annan dag. Det fanns en avdelning jag inte ville hamna på och naturligtvis hamnade jag där. Försöker se om jag kan få byta med någon. Vi är ju trots allt 105 stycken i klassen, nån borde ju kunna tänka sig att byta, det är ju egentligen inget trist ställe, men jag vill absolut inte börja på det stället, är inte redo för det. Men som sagt, mer om det en annan dag.

Nä, nu ska jag och min onda hals i säng, tidig morgon i morgon! God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar