måndag 17 december 2012

Snoooor

Det är ingen underdrift att säga att hela föreläsningssalen förvandlats till ett enda stort samhälle av snorande människor idag. i nästan fyra timmar satt alla där och hostade, snorade och nös... Mycket trevligt, eller inte. 
Men detta var i alla fall sista föreläsningen innan jul, känns nästan lite konstigt, bara en sammanfattningsstund på onsdag kvar, sedan blir det "jullov". Eller man kan snarare uttrycka det att vi under julen blir lämnade åt vårt öde med vårt plugg... för den 10.e är det dags för tenta igen. Jisses. Och jag som måste läsa in två tentor eftersom det blir omtenta på den vi gjorde nyss. Så denna "lediga" tid kommer att spenderas med näsan i böckerna. 

Min ambition är att vara hos hästarna så mycket jag kan nu med, känns inte som det har hunnits med så mycket jag vill, ska ta igen detta så mycket jag kan! 
Börjar i morgon, ska vara i stallet medan hästarna skos, från nio till ett ca. Ska bli mysigt!! Tänkte pyssla massor med den av dom som inte skos! Härligt!!

Förresten så har min kamera återvänt igen! Jag har inte hunnit hämta den i Göteborg än, fick meddelandet när jag kom hem idag. Men på onsdag ska den följa med hem! Gött!! Ska fota under julen med, hoppas att vädret blir härligt igen, gärna lite snö igen, så det blir lite vinterbilder! Nya bilder på hästarna är det dags för och på katterna med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar