tisdag 4 december 2012

Har lämnat ifrån mig min kamera...

Jaja, låter som en petitess, och egentligen är det väl det...men jag gillar min kamera och saknar den redan! Men den kommer ju tillbaka, om några veckor ska den vara hemma igen, den ska ju bara på rengöring och uppdatering. Och förhoppningsvis blir den lite bättre att fota med igen, det senaste har den inte vart på topp direkt, tycker inte att bilderna blir så jag vill ha dem, något suddiga och inte den där klarheten som jag vill ha, om det inte är perfekt ljus. Antar att den är rätt full av damm efter nästan tre år av användning i för det mesta väldigt olämpliga miljöer för en kamera att vistas i så som dammiga ridbanor.
Jag är verkligen en fotonörd ut i fingerspetsarna och det svider lite att jag inte hinner med så mycket av detta just nu. Jag får väl ta igen detta när jag pluggat klart om tre år ;) Fast nä, jag ska nog kunna klämma in lite in emellan ändå :) 
Jag vill utvecklas inom fotografering, vill ha det lite som ett andra "yrke", inget som jag ska leva på men kanske lite hobbyverksamhet. Men fram tills dess tränar jag på ;)
Slår till och bjuder på lite bilder jag tagit genom åren med min kompis :)























2 kommentarer:

  1. Åhh vilka vackra kort! <3 Du är riktigt duktig på det här med fotografering. Själv så kör jag enbart med mobilkamera, det blir som det blir.. Ibland blir det mera konstverk än kort ;). Hoppas du får hem kameran innan jul. *Håller tummar och tassar hårt* :) Kramisar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack snälla!! Att fota är något jag bara älskar att göra! Bilderna med din mobil blir ju inte ett dugg tokiga, trodde faktiskt att det var en vanlig kamera!
      Ja, kan ju hoppas, hade vart kul! Lite tråkig tidpunkt att skicka iväg den men hade en sån där gratisgång med rengöring och uppdatering som var tvunget att göras innan det gått tre år efter man köpt den, så läge att passa på, den fyller tre år i jul ;) Efter det kostar det pengar, och då hade den allt fått vänta lite till ;)
      Kramisar!! <3

      Radera