söndag 30 december 2012

Snart borta och kommer aldrig mera åter.

Näst sista dagen på år 2012 idag då. Och snart är det dags för 2013, ett nytt år med nya möjligheter!! 

Jag vet vad som väntas av mig redan den första månaden, startar upp skolterminen med en stor tenta, för att sedan påbörja en ny kurs, med tenta i den i slutet av januari, och i början på februari, omtenta på senaste tentan. Hej och hå...
Tur det är kul i alla fall!!

Första dagen på året är dessutom årsdagen för mig hos stallet hos Gunilla, allra första gången jag red på Minerva då :) Tänk att det redan gått ett år... Kan knappt vänta tills jag får komma upp på Minervas rygg igen! Och Descaradas!!

Kan även säga att gårdagens arrangemang, Hästens Dag blev en hit! Många lovord har kommit in, dagen var väldigt uppskattad!! En toppendag som förhoppningsvis upprepas :) 

Hur som helt, nu är detta året strax till ända, och eftersom jag inte tror att jag hinner in hit i morgon så vill jag passa på att önska alla er 

ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!

 

6 kommentarer: