torsdag 20 december 2012

Nä, det gick ju inte bra.

Första dagen på "lovet". Som jag skulle pluggat på. I alla fall en stund, till och med bestämt vad jag skulle läsa. Men nä, inte ens öppnat böckerna. Illa. Att det ska vara så svårt ibland?? Men ok, det kan bara bli bättre. I morgon blir det en sväng till Borås, jag och Christian ska köpa lite julklappar, och handla lite mat. Sedan ska jag plugga. Så det så. Och, ja, nu har jag fått det svart på vitt, det blir omtenta på den senaste tentan vi gjorde. Surt, men jag visste det redan innan (men man hoppas ju trots allt ändå). 

Idag har jag istället vart med mamma i Borås, och vart i stallet. Jag har stekt pannkakor och hunnit med att sura en stund för att julbelysningen som sitter i ladan är trasig.Utöver det senaste så har det vart en trevlig dag! 
Mys i stallet, och första promenaden på tre veckor med hästarna, jomen, de var pigga ;) Men väldigt nöjda över att få göra något! På lördag är det dags för nästa promenad, lite längre än denna, känns underbart att vara igång igen!!

Nä, nu ska jag hitta på något ytterligare för att kunna undvika studierna ;) Men i morgon blir det till att ta sig i kragen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar