onsdag 16 januari 2013

Ge mig energi någon, snälla!!

Jag är helt dränerad på energi. 
I hela december fram till i helgen har det gått i ett, med endast en enda dag ledigt, utan att för den sakens skull kunna släppa kraven och kunna vara just ledig, det sätter sina spår. I helgen som var så hade jag inte mycket som skulle göras inom skolan, men jag kunde inte släppa det ändå, satt och letade information och så. De två dagarna i helgen var inte nog för att sätta hjärnan i paus, den har fortsatt i overloadläge konstant... Och eftersom det är ytterligare en tenta om exakt två veckor, samt en om två och en halv vecka gör det att det inte går att slappna av en minut...

Men antar att det är så här verkligheten är att plugga på universitet, och fastän det är tufft så gillar jag det. 
Jag har sagt det innan, och jag säger det igen till min älskade familj och vänner, de jag inte hinner med så mycket dessa pluggåren, jag ber om ursäkt, jag vill, men hinner verkligen inte. Men jag lovar att jag försöker, och jag finns kvar och att jag ska ta igen detta när jag kan!!

Kram på er!!

En avkopplande stund på hästryggen hade inte vart helt fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar