fredag 25 januari 2013

Ouch...

Min alldeles utomordentliga nackspärr jag hade igår gav inte med sig, utan utvecklades istället till en alldeles utmärkt muskelinflammation i nacke, rygg, axel och arm på vänster sida... ajaj...
Är rätt fullproppad med antiinflammatoriska värktabletter och har det någorlunda under kontroll nu, tur det...
Efter att ha sovit sammanlagt drygt 2 timmar i natt är jag lite seg i kolan, pluggandet har lidit av detta kan jag lova. Vilket har resulterat i en rätt osande ångest inför tentorna nästa vecka. Hua, jag kan verkligen inte det vi ska tenta på... 
Med andra ord, helgen är vigd åt att kurera inflammationen och tentaplugga som en idiot. Jag vet vad jag ska göra i alla fall, hurra...
Aja kunde vart värre, det ordnar sig nog detta!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar