lördag 5 januari 2013

Go'kvällen :)

Idag blev det sent! Och jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag har mest pluggat idag, panikkänsla igen, vissa delar sitter, men andra verkligen inte, och på torsdag ska jag kunna allt... men med lite mer jävlaranamma så ska det nog gå! Det jag försöker nöta in är anatomi och fysiologi för cirkulationsorganen, lymfsystemet, njurarna, respirationsorganen, blodet, matsmältningssystemet, endokrina (hormonsystemet) organ och alla dess hormoner som tillhör detta, vad som frisätter dem, vad de gör, vilka målorgan och så vidare. I morgon står blodet och njurarna på listan, och förhoppningsvis något mer om jag hinner :)
Ska strax i säng, som sagt, mer plugg väntar i morgon, och några roliga timmer i stallet :) 

Självklart är Beata vid min sida, min ständiga pluggkompis!! Doris och Sunny tycker bara att jag är tråkig tror jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar