tisdag 29 januari 2013

I just want to give upp...

Så känns det i alla fall. 
Men hur mycket denna känslan lockar så tänker jag inte ge mig. Har insett att morgondagens tenta är körd. Jag kommer att gå dit och skriva den men eftersom jag inte alls har förstått grejen med vad jag läser, kommer inte ihåg alla sjukdomar, mikroorganismer, symptom, bakterier, virus, vårdhygienbiten, vaccinationer, och hur alla dessa delarna hänger samman med varandra... 
Vill ge upp...

Tur att jag verkligen vet att jag vill detta. Annars hade det inte gått.
Jaja, får väl fortsätta läsa lite till. Och kanske gråta en skvätt... Suck...



4 kommentarer:

  1. Kram. Det kommer gå bra.

    SvaraRadera
  2. Ge inte upp Victoria! Gå dit och skriv. Jag håller tummarna för att lugnet infaller sig och att allt faller på plats när det är dags. Glöm inte att sova. Hälsan är ändå viktigast.
    Styrkekram/Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nänä, jag ger mig inte! Men ibland är man i en lite svacka bara... Tentan är skriven, huruvida det gått bra eller inte får tiden utvisa.
      Tack och kram!

      Radera