fredag 4 januari 2013

Nymodigheter!!

Jodå, idag har tant fått uppleva något nytt minsann!!
Var ju på bio och kollade Hobbit ikväll, och visst var den bra, men det var ju inte bio som på den gamla goda tiden, nejnej, nu är det avancerat! 3D-bio ska det vara! Så jag satt där och kände mig fånig i dom där glasögonen man måste ha på sig, för man kan ju inte titta utan, då blir det en tokig bild! Men jag var ju inte ensam om att vara fånig i alla fall ;)
Jo, det var väl lite fräckt att kolla film i 3D, men jag tror att jag föredrar den gamla goda tiden, utan glasögon på näsan ;) De där ögonen åkte ju bara ner hela tiden, samtidigt som de klämde näsan, så nu har jag nästan som små blåmärken där de suttit! Hoppas de försvinner tills i morgon ;) 
Nä, nu ska den gaggiga gamla tanten i säng, i morgon väntar en dag med plugg, stall och plugg :)
Go'natt!!

En väldigt smutsig men söt Descarada ;)

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig varit på 3D bio... jag förstår mig inte på sådana nymodigheter. :-P
    Eller så vågar jag vägra tills de blir omoderna. Då brukar jag gå ocj skippar hajpen. Hihi
    Det hade dock varit kul att ansluta sig till nördarna/fanatikerna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nä, inte jag heller ;) jag är inne på din linje, våga vägra nymodigheter till de är omoderna!! Men ibland verkar de komma ikapp en när man inte är på sin vakt ;)

      Radera