fredag 11 januari 2013

Leeedig!!

Jodå, jag har verkligen inte gjort något som har med plugg att göra. Eller ja, jag har vart inne på lärplattformen och kollat lite, samt fått besked att vår inlämningsuppgift var mycket bra och därmed godkänd. Det gillas!! Men annars har jag inte gjort något som liknar att läsa. 
Men jag har kännt mig lite rastlös ska ni veta, känns konstigt att inte ha en tenta som hänger över mig. Men det kommer, jag behöver inte oroa mig över det ;)
I morgon kväll ska jag kolla in lite material till nästa kurs som börjar på måndag,jag behöver inte oroa mig, jag kommer att ha att göra ;)

Har istället vart med mamma och pappa i Borås en vända, gjorde då ett försök till att hitta ett par vettiga vinterridskor, utan resultat. Ja, jag är kräsen, om jag inte kan hitta några jag gillar kan jag lika gärna dras med de jag har nu, trots att de är trasiga... Strunt samma, det dyker väl upp ett par så småningom som jag gillar!

Var i stallet med, gick lite med hästarna i skogen på andra sidan vägen, nu är ju snön på plats igen, och så även den förbannade halkan, så att ge sig ut och träna på volten som vi så gärna hade velat var det inte snack om att göra. I morgon planerar vi en lite längre promenad, och så blir det stallröj. Längtar efter att få städa stall nu, hihi! Som hästnörd så är det en fröjd att få städa och röja runt i ett stall ;)

Utöver detta har det inte vart många knop här. Lite mat och sedan soffhäng är vad som har vart här ikväll. Ska fortsätta med soffhänget en liten stund till innan det blir sängläge för hela slanten ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar