torsdag 24 januari 2013

Nackspärren från helvetet

Fasiken vilken jäkla nackspärr!!
Hade känningar i morse, men nu ikväll, jösses...
Tvingar mig att röra på mig, bara att sitta här och skriva tar emot, når knappt tangentbordet trots att det är nära. För att fjäska lite med mig själv så jag skulle röra mig lite till så bakade jag en kladdkaka ;) Lite lagom avancerat för någon som inte kan vrida sig från bröstryggen och uppåt. Men älskar man choklad så gör man, ibland måste man ha något som lockar ;)
Men något som lockar lite mer är trots allt att sitta helt stilla, gör ju inte så ont då.. men det är en kass idé. Så får väl fortsätta sakta vrida huvudet fram och tillbaka. Har för egen maskin kletat in rygg och nacke så gott jag kunnat med liniment (ensam hemma), så jag sitter här och stinker. 
Jaja, nog klagat, kunde vart värre! Och förhoppningsvis är det bättre i morgon!!

Mina flickor undviker mig så gott de kan, de tycker jag luktar illa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar