söndag 27 januari 2013

Tusan också

Har suttit större delen av dagen och läst. Och läst. Och läst...
Går det bra? Nej. 
Jag har kommit in i stadiet "Bit ihop, eller bryt ihop"
Det lutar för tillfället åt bryt ihop. Jag vill det inte, men det är så otroligt frustrerande att inte få ihop det, att inte falla och inte ha tid nog för att lära in allt. 
Men nej, jag ska inte ge mig, fast jag just nu vill det.Nån gång ska väl känslan vända, hoppas jag. 

Tredubbel ångest gäller nu. Tentan på onsdag, omtentan på lördag och så ska vi få resultatet från tentan vi gjorde den tionde. Ju längre tiden går desto mer osäker är jag på om jag klarat den. Kommer på då och då saker jag gjort fel på. Usch. Det är jobbigt när man måste gå och vänta på ett resultat. Tror det är senast torsdag vi ska få veta. Suck. Vill veta nu.

Var en snabbsväng i stallet, skönt med lite luft, och lite prat och gos med hästarna lättar en massa på trycket. Hjälpte till att släppa över dom i den andra hagen. Myste med dom lite med. Vilka fantastiska hästar vi har!! Jag längtar efter lite ledig tid så de kan få lite mer uppmärksamhet och aktivitet. Längtar tills vi kan börja jobba med dem!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar