fredag 18 januari 2013

Sorry.

Jag vet att jag är tjatig, och att bloggen är fylld med en massa pluggsnack. 
Men det är så det blir, bloggen har kommit till att handla om mitt liv (från allra första början hade jag tänkt att ha den som en ren fotoblogg, men så blev det inte ;) ) och eftersom plugga är var jag gör till större delen just nu och två och ett halvt år framåt så får ni som orkar läsa stå ut.
Men jag lovar, jag ska inte bara gnata på om plugget!! Hästarna, katterna, familjen och vännerna, de kommer med här med, så mycket det bara går!

Hur som helt, helgen ska vigas åt tentaplugg med avbrott för stallmys. Ska dessutom försöka ta kvällarna till att koppla av, bara slappa för jag är vansinnigt trött, och en trött hjärna lär sig inte särskilt mycket.

Önskar alla en trevlig helg!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar