tisdag 1 maj 2012

Det bästa!!

Nu har väl en hel del börjat ljusna för mig, kan det göra annat efter sådana här dagar? 
Känner mig på mycket bättre humör, några grå moln hänger fortfarande över mig, men de är hanterbara tror jag. 
Det känns som att den varma årstiden har kommit på allvar nu, temperaturen legat på omkring 20 grader, trädgården fixas för fullt, och träden skimrar i grönt. Bara detta lyfter humöret!!
Att man har den bästa familjen, och de underbaraste vännerna gör också livet fantastiskt! Som idag, att tillsammans med Christian fixa och dona här hemma är toppen. Att pappa puttrade förbi i och kikade in med sin gamla veteran-PV är så mysigt. Att bästa vännen Anna kom på besök idag känns härligt. Att få chansen att rida på Minerva och Kola, och samtidigt som detta funnit en toppenvän i Gunilla är underbart.  Att gå promenad med katterna är så ljuvligt.
Helt enkelt så är det så att familj och vänner gör att allt går lättare, bara det att man vet att de finns där gör att man känner sig trygg!!

Nu ska jag lugna den sentimentala delen i mitt huvud för en stund ;) det blir till att gå och lägga sig, i morgon är det skolan igen, så man får väl försöka vara pigg i alla fall ;) Så, god natt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar