lördag 12 maj 2012

Och nu då??

Ja, klockan har bara passerat tio på morgonen. Och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. 
Känner mig sysslolös.
Det är jag väl inte egentligen, skulle kunna läsa på om hur man opponerar en uppsats, samt läsa igenom uppsatsen jag ska opponera på. Men hu vad tråkigt!! Men måste väl göra det. Men tror jag skjuter lite till på det ;) Just nu är det det enda jag har i skolväg, är klar med allt annat, väntar på att få tillbaka uppsatsen i natur för eventuell omarbetning, kanske kommer nästa vecka. Annars är allt klart...

Så nu då?? 
Jag har redan vikt tvätt, diskat, cyklat på motionscykeln, stoppat i en tvätt i maskinen, pysslat runt lite osv. Tog till och med sovmorgon idag, var inte uppe förrän närmare halv nio. Har inte stallet idag, det är precis lagom med några dagar i veckan. Planerna för dagen har alltså vart att inte göra nåt. Bara ta det lugnt. Men hallå, det blir ju tråkigt!! Hjärnan spånar för fullt på vad för nåt jag ska hitta på, tänker hålla på ta-det-lugnt-regeln idag, men vad gör man då? Sitta still är jag då inte särskilt bra på, om jag inte har något att göra samtidigt, tex något med datorn. Kanske skulle ta och gå igenom lite foton? Det har blivit en rejäl hög nu, som inte har hunnits med, det kan nog vara en bra idé. Fortsätta med tvätten blir det och kanske ska ta och klippa klorna på katterna och på mig själv? Jo så får det nog bli. Hittar väl annat att göra under tiden med skulle jag tro!

Hoppas ni alla får en härlig helg!

Jag vill ut och fota! Men det regnar ju bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar